czwartek, 26 września 2013

Co nowego ?

JKW Crown Princess, 2011

Pałac królewski poinformował, że księżna jutro o 10.00 weźmie udział w spotkaniu wysokiego szczebla Task Force w Nowym Jorku. 
Z kolei następnego dnia, jak już wspomniałam, weźmie udział w 'The Global Citizen Festival' w  Central Parku w Nowym Jorku. 
I wreszcie 30 września otworzy kongres Hospital+Innovation Congress w Odensee.

a119.jpg

Na koniec ładny filmik  chrzcin statku,  polecam obejrzeć do końca, jedyne co mogę powiedzieć wspaniała z Nich para, nie sądzicie ? ;)



3 komentarze:

  1. Wyglądają razem naprawdę prześlicznie :) Urocza z nich para :)
    U mnie NN - znamy już tytuł nowej piosenki Hilary! Zapraszam! [HilaryVault]

    OdpowiedzUsuń
  2. Chrzciny statku to bardzo ładny zwyczaj :) Tworzą śliczną parę
    u mnie nowa notka //// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to sami twierdzą, są dla siebie brakującymi kawałkami, które nawzajem się uzupełniają.
    Parą są fajną :)
    Chociaż jak ostatnio oglądam fotki Mary to mam wrażenie, że botoks sobie wstrzyknęła w twarz, bo jakoś tak nie naturalnie wygląda - bynajmniej dla mnie.
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga