sobota, 5 listopada 2016

"Jesteśmy nowoczesną parą" - sesja dla niemieckiego Vogue'a

W styczniu 2011 roku do kiosków trafił numer niemieckiego Vogue'a na okładce, którego widniało zdjęcie księżnej Mary. Rodzina książęca zapozowała do sesji ilustrującej krótki wywiad i artykuł na temat renowacji pałacu Amalienborg.
Zdjęcia wykonał Marc Hom, mąż siostry Caroline Heering, byłej lady-in-waiting księżnej.
Według Vogue zdjęcie rodziny w Sali Rycerskiej jest odwołaniem do dzieł Velazqueza. "Jesteśmy nowoczesną parą, mamy nowoczesne zainteresowania, więc staramy się to pogodzić z tradycją. Dlatego w czasie renowacji zdecydowaliśmy włączyć sztukę współczesną" - powiedział książę Fryderyk. Artykuł skupiał się na stylu w jakim odnowiono pałac i jak wykorzystano do tego sztukę nowoczesną.
"Interesującą rzeczą w sztuce współczesnej jest to, że prowokuje do dialogu.Odnowione pokoje łączą z szacunkiem odrestaurowane antyki z nowoczesnym wzornictwem i prace historyczne duńskich artystów z sztuką współczesną."
Więcej o renowacji pałacu pisałam tu.

Księżna w sukni z kolekcji Talbota Runhofa

 O sesjach dla australijskiego Vogue'a pisała: tu i tu.










9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo nowoczesna sesja,może na mój gust,aż za bardzo,nie zbyt podoba mi się to umiejscowienie całej rodziny wśród pudeł,ale no cóż awangarda i jest ciekawie.Na pewno nikt takiego pomysłu nie powtórzy.Ale Mary i tak wygląda wszędzie pięknie.Zato zakochana jestem w zdjęciach księżnej w wieczorowych sukniach z ciążowym brzuszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten pomysł podoba, taki nietypowy. Bardzo szkoda, że nie mam tego numeru, ale to chyba dlatego że nie kupuję Vogue i nie zwracam uwagi na jego okładkę, kiedy kupuję gazety.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam to ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedostatnie i ostatnie zdjęcie - oba są niesamowite! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z moich ulubionych sesji dla Vogue'a :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zastanawiałam się, skąd pochodzą te zdjęcia, nie miałam pojęcia, że właśnie z tej sesji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    niezwykle piękna rodzina na cudownych zdjęciach. Według mnie pomysł zdjęć elegancko ubranej rodziny w pałacu wśród pudeł jest ciekawy i z pewnością, jak napisano już wcześniej w komentarzu, nikt tego nie powtórzy.
    Księżna i książę są piękną parą i te zdjęcia jedynie to potwierdzają.
    Pozdrawiam,
    Letycjanka

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze zdjęcie to zdjęcie Frederik całującego Mary <3
    To moja ulubiona sesja rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  9. dorga mary gratulujemy sesji w vogue i zyczymy dalszych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga