środa, 11 stycznia 2017

Aktualizacja: Wręczenie nagrody Berlingske + przyjęcie dla laureatów

Wczoraj księżna Mary odebrała przyznają jej przez Fundację Berlingske nagrodę honorową za pracę na rzecz duńskiego społeczeństwa. Uroczystość odbyła się w Berlingske Hus w Kopenhadze.
Księżna otrzymała pamiątkowy dyplom i nagrodę pieniężną w wyskości 100 000kr, którą przekazała  organizacji walczącej z zastraszaniem.
"Dzień dobry. Nie mam słów, żeby opisać jak zostałam dotknięta.... słysząc to, dlaczego zostałam nominowana i wybrana w celu odebrania nagrody. Dziękuję. To wielki zaszczyt otrzymać nagrodę Berlingske. To wiele dla mnie znaczy, że wysiłek mój i wielu innych na rzecz duńskiego społeczeństwa postrzegany jest jako ważny" - powiedziała księżna po odebraniu nagrody. Przemówienie możecie zobaczyć: tu
Wśród laureatów nagrody znajduje się również książę Henrik, a także byli premierzy Danii.


  Na to specjalne wydarzenie księżna wybrała sukienkę Etro, szpilki od Gianvito Rossi i kopertówkę od Quidam, a także płaszcz od Prady.


*****


Wieczorem w towarzystwie księcia Fryderyka księżna Mary udała się do restauracji Le Sommelier, gdzie odbyła się uroczysta kolacja na cześć laureatów nagród Berlingske.
Na wieczorne spotkanie Mary wybrała aksamitne spodnie i błyszczącą bluzkę, do tego kolczyki Annikat, kopertówka od Carlend Copenhagen oraz szpilki Gianvito Rossi. Księżna założyła płaszcz od Prady, który nosiła już wcześniej tego dnia. 



Zdjęcia: kongehuset, billetbladet, twitter, facebook, dailymail

4 komentarze:

  1. Nagroda jak najbardziej zasłużona,ale szkoda mi,bo oczekiwałam jakiejś gali :(
    Karolina Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, podobnie jak obecności Frederika, czy Christiana wspierającego- odpowiednio, żonę/mamę.

      Usuń
  2. Super, czekamy na więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że Frederik przybył z żoną na kolację.
    Piękna wieczorna kreacja. Na pewno lepsza niż sukienka z odebrania nagrody.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga