środa, 10 maja 2017

80 urodziny norweskiej pary królewskiej - dzień II

Dziś ciąg dalszy świętowania 80 urodzin króla Haralda i królowej Sonji. Na dzisiejsze uroczystości przybył również książę Joachim i księżna Marie. Przedpołudniem jubilaci zaprosili swoich gości na rejs statkiem i lunch, lecz niestety nie pojawiły się zdjęcia Mary i Fryderyka z tej okazji, gdyż prawdopodobnie przepłynęli oni łodzią z Dannebrog na norweski jacht.
Natomiast wieczorem w Operze odbyło się przyjęcie wydane przez rząd dla jubilatów oraz zagranicznych gości. 
Na szczęście tym razem duńscy royalsi nie uciekli przed dziennikarzami. Ale co najciekawsze udostępniono zdjęcie zrobione na pokładzie Dannebrog, które udostępniono na królewskim instagramie. 


Księżna Mary wystąpiła w suknie projektu Erdem.

 Zdjęcia: twitter

7 komentarzy:

  1. Dla mnie Mary wygrywa, ale suknia Marie też jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mary wyglądała tak świeżo, wiosennie.
    Mam też nadzieję, że BB ma jakieś fotki z rana. W rodę ię przekonam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu jest filmik jak płyną na jacht; https://www.youtube.com/watch?v=eI9k1MD2018&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten filmik- domniemywam, że Mary miała na sobie czarną marynarkę i czarne spodnie oraz białą bluzkę. Mimo to chciałabym zobaczyć tą stylizację z bliska. Dlatego mam nadzieję, że Billed Bladet posiada jakieś zdjęcia. Oni zawsze lubią czymś zaskoczyć.

      Usuń
  4. Ta stylizacja jest Mary cudowna <3 do tego Fred przystojny jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa suknia. Myślę, że nie każdemu by pasowała, ale Mary wygląda imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mary jak dla mnie się poprawiła, wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga