piątek, 5 stycznia 2018

Ostatnie przyjęcie noworoczne

Wczoraj w pałacu Christiansborg odbyło się ostatnie przyjęcie noworoczne, na które zostali zaproszeni reprezentanci sił zbrojnych, Służb Bezpieczeństwa i organizacji, którym patronuje rodzina królewska.  Po raz kolejny królowej Małgorzacie towarzyszyła para książęca.
Na do pałacu Christiansborg z Amalienborg królowa przyjechała w złotym powozie. Przejazd ulicami Kopenhagi obserwowały tłumy Duńczyków, a królowej towarzyszyło kilka korpusów wojska.
Księżna Mary wybrała spódnicę od Rachel Gilbert, w której pozowała do zdjęć dla Vogue'a.

królewska eskorta przed pałacem Amalienborg, zdjęcie wykonała księżna Mary
Zdjęcia:kongehuset, twitter

7 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że skądś znam tę spódnicę! Żakiet Mary też już chyba kilkakrotnie miała na sobie, ale z taką różową spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację i w sumie to liczyłam, że Mary wybierze ten żakiet, ale z różową spódnicą

      Usuń
  2. Mary wyglądała bardzo ładnie, chociaż i tak moim zdaniem to najgorsza stylizacja z noszonych podczas przyjęć noworocznych w tym roku. https://catherinecambridges.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będzie moją ulubioną. Czyli jednak te ubrania z sesji do magazynów należą do Mary ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że część ubrań, które były przygotowane na sesję księżna mogła zachować

      Usuń
  4. Fryderyk jaki uśmiechnięty :) Mary ładnie ale też spodziewałam się tiulowej spódnicy- tradycja tradycją.
    anial_royal

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja mi średnio leży, ale ta fryzura Mary jest okropna :/

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga